Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

uto., 19. ožujak 2024.

Obilježavanje svjetskog dana Alzheimerove bolesti

Brandmanager

čet 26.09.2013. 19:56:00

U Zagrebu se 21. rujna obilježio Svjetski dan Alzheimerove bolesti u organizaciji Hrvatske udruge za Alzheimerovu bolest pod pokroviteljstvom Sunstroom investicija i Gradonačelnika grada Zagreba Milana Bandića.

Tom prigodom održan je prvi „Alzheimer cafe“ u Kavani Hotela Dubrovnik s početkom u 11.00 sati, s ciljem podizanja svijesti o Alzheimerovoj bolesti, te potrebe poboljšanja skrbi o oboljelima i njihovim njegovateljima. Nazočnima su se obratili ispred Hrvatske udruge za Alzheimerovu bolest prof. dr. sc. Ninoslav Mimica;  pokrovitelji događaja gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić te Aljoša Pleić i Guillermo Nagore, predstavnici Sunstroom investicija.

prvi ac 1.jpg

Svjetski dan Alzheimerove bolesti svojim energetskim projektima i podrškom oboljelima od Alzheimerove bolesti već tradicionalno obilježava Sunstroom investicije iz Splita pod vodstvom predsjednika uprave Aljoše Pleića.

Uoči prošlogodišnjeg dana Alzheimerove bolesti Sunstroom investicije i njihova matična kuća Sunstroom Energy Group u suradnji s Gradskom upravom Orahovice i gradonačelnikom Nemecom upješno su završile i pustile u pogon prvu hrvatsku solarnu elektranu na zemlji FNE Orahovica-1 snage 500 kWp, dok u ovoj godini nastavljaju s gradnjom druge faze projekta Orahovice ukupne snage 2,5 MWp, čiji se završetak očekuje u proljeće 2014.

Uoči ovogodišnjeg Svjetskog dana Alzheimerove bolesti Sunstroom investicije uspješno završavaju i trogodišnji razvojni dio projekta Jasenice-1, koji s Orahovicom postaje najveći energetski projekt solarnih elektrana u Hrvatskoj ukupne snage 5 MWp i vrijednosti 86 milijuna kuna. Samim time postaju zapaženi faktor društvene odgovornosti kroz pridonošenje povoljnijim cijenama električne energije, očuvanjem okoliša i otvaranjem novih radnih mjesta.

Društvenu odgovornost već godinama u svijetu, a od prošle godine i u Hrvatskoj, pokazuju osmišljavanjem i provođenjem projekata kojima pomažu oboljelima od Alzheimerove bolesti i njihovim obiteljima.

Sponzor su brojnih projekata, od kojih je najzapaženiji „Hod sjećanja“ („Memory walk“) poznatog španjolskog urednika i novinara Guillerma Nagorea, koji želeći podići svijest ljudi o problemima oboljelih od Alzheimerove bolesti i njihovih obitelji ostavlja novinarsku i uredničku poziciju i kreće na 7500 km dugačak put od Španjolske do Jeruzalema. Putem osobnih kontakata, društvenih mreža i medija, Guillermo uspješno podiže zainteresiranost javnosti napose institucija koje svojim djelovanjem mogu razvijati Plan borbe protiv Alzheimerove bolesti a koji uključuje: podizanje svijesti i ukidanje stigmatizacije oboljelih, poboljšanje palijativne skrbi, educiranje liječnika, prepoznavanje znakova, otvaranje specijaliziranih domova za oboljele, smanjenje troškova liječenja i dr. U tu svrhu snima i film pod nazivom „Izgubljena sjećanja“.

Najava otvorenja Zaklade za Alzheimerovu bolest Sunstroom Hrvatska

Kako bi se svijest o problematici Alzheimerove bolesti u Hrvatskoj podigla na višu razinu Guillermo započinje život u Hrvatskoj pod pokroviteljstvom Sunstrooma, te u suradnji s Hrvatskom udrugom za Alzheimerovu bolest priprema otvorenje Zaklade za Alzheimerovu bolest Sunstroom Hrvatska, te Memory Walk-a u Hrvatskoj.

Alzheimer caffe po prvi puta u Hrvatskoj

U sklopu društvene odgovornosti Sunstroom je i ove godine pokrovitelj i suorganizator Svjetskog dana Alzheimerove bolesti koji organizira Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest, osnovana 1999. Tom prigodom pomogao je u organizaciji i pokroviteljstvu prvog Alzheimer caffe u Hrvatskoj, okupljanja koje se organizira u svim svjetskim metropolama, a koje je postalo prepoznatljivo kao znak podizanja svijesti i micanja stigme s oboljelih i njihovih obitelji. Zbog svoje ležernosti ovaj način edukativnog druženja liječnika, fizioterapeuta, oboljelih, članova obitelji i ostale javnosti postaje mjesto razmjene informacija, razvijanja empatije ali i veliki doprinos prepoznavanju simptoma bolesti a samim time i adekvatnijeg i pravovremenog liječenja.

Brandmanager.com.hr / Davorka Bošnjak, PR manager

Tags: